vol 7 : Kesalahan Saya

entry lelaju...
setiap insan pernah melakukan kesalahan...
disebabkan kesalahan dan permasalahan berlaku di sini...
aku rasa baik aku luahkan di sini juga...

dulu... 7 bulan lepas kalau tak silap aku...
aku ada terasa hati dengan kakak-kakak yang mengandung...
aku luahkan di sini... dengan tidak sengaja rakan yang bercerita pasal berita dia mengandung malam sebelum tu terasa...
lantas memutuskan tali persahabatan....
salam maaf aku dipandang sepi... tidak disambut...
seperti yang dikatakan dulu.. luahan hati itu bukan untuk dia...

disebabkan aku ada add suaminya di FB..
selalu aku lihat perkembangan dia di sana...
semalam... terasa ingin lihat jika ada gambar terbaru beliau beserta anak....
dia dah bersalin awal tahun ni...
berita bersalin dikongsi oleh suaminya di FB...
aku antara orang yang mengucapkan tahniah...
tapi bila aku terjah wall FB suaminya...
tiada lansung berita atau gambar beliau...
malahan status berita kegembiraan yang lepas juga sudah tiada..
semua gambar yang sebelum ni di tag di FB oleh rakan aku tu juga sudah tiada...
aku adalah stalker....
album-album gambar juga sudah di privatekan...
owhhh... sebegitu ssekali...
seminggu sebelum dia bersalin.. ada aku wassap die..
ucap selamat...
mungkin dia perasan aku masih keep track hal dia...

sebegitu sekali....

jika kau ade baca entry ni...
disebabkan ko terasa hati di blog aku...
mesej dan wassap aku ko tak layan...
jadi di blog ni juga aku mohon maaf.. untuk sekian kali...
mungkin ko dah keraskan hati ko.. tak nak dah terima aku sebagai kaawan..
baiklah....
aku rasa itu yang terbaik untuk ko....
kepada bekas sahabat... seorang kawan yang pernah jadi kenalan....
aku minta maaf sekali lagi..
tahniah kerana sudah menjadi ibu kepada seorang bayi yang comel..
jadilah ibu yang terbaik...
semoga anak ko jadi anak yang soleh.. mendengar kata dan taat perintah penciptanya..
semoga ko bahagia dunia akhirat... bahagia disamping suami yang penyayang...
terima kasih kerana pernah menjadi sahabat aku....
aku akan kuatkan hati utk tidak mengganggu hidup ko lagi...
terima kasih dan maaf sekali lagi.....







pppssssttttt :::: Let bygone.. be bygone....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Doa:

Anonymous said...

salam.. baru je terdengar ustazah dalam tanyalah ustazah TV9... sesungguhnya Allah melaknat orang yang memutuskan silaturrahim.. Allah akan keraskan hatinya.. sempitkan rezekinya.. Nauzubillah..

Peringatan untuk dirinya dan kita juga..
sabarlah.. Semoga lembut hatinya selepas ini.. diberi peluang menebus kesilapan.. amin.
-ween

Queen said...

semoga dilembutkan hatinya utk menerima kemaafan

Followers

Mari tinggalkan jejak anda di sini.. nanti saya gi rumah awak lak..