Level 85 : Novel-Novel ~Siti Rosmizah~

tetibe dalam mood baca buku-buku Siti Rosmizah lak..
akak-akak opis ni la..
memula aku bagi pinjam Andai Itu Takdirnya..
lepas sorang-sorang berjangkit menangis teresak-esak...
hahahahahahah

pastu kak Ika bawak pulak novel Lafazkan Kalimah Cintamu
owh yang ni menangis gak.. tapi tak sehebat tangisan Andai Itu Takdirnya la..

tadi kak Ika pergi Popular..
beli pulak 7 Hari Mencintaimu..
perghh tak sabar rasa nya nak buat pass baten ni...

jadi dalam list tinggal 2 lagi buku Siti Rosmizah...
Cinta Kau dan Aku, dengan Takdir Itu Milik Kita

sapa mau join????











sedikit tentang Siti Rosmizah

Nama : Siti Rosmizah Semail
Kerjaya : Peguam, penulis dan penerbit SR Publication
Tempat lahir : Kuala Lumpur
Status : Berkahwin

Novel-novel yang di hasilkan :
1) Andai Itu Takdirnya (cetakan ke 14)
2) Cinta kau dan Aku (cetakan ke 12)
3) Lafazkan Kalimah Cintamu ( cetakan ke 11)
4) 7 hari mencintaiku (cetakan ke 8)

Kejayaan Siti Rosmizah:
1) Mendapat tempat pertama ‘Anugerah Buku Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian 2009, ketegori Fiksyen Bahasa Melayu’ Novel Andai Itu Takdirnya.
2) Mendapat tempat kedua ‘Anugerah Buku Pilihan Pembaca Popular-Berita Harian 2010, kategori Fiksyen Bahasa Melayu’ Novel Cinta kau dan Aku.
3) Novel Lafazkan Kalimah Cintamu, telah masuk cetakan ke-11
4) Novel 7 hari mencintaiku telah masuk cetakan ke-8



sume gambar adalah ihsan google...



psssttttt ::: jgn cakap aku tak de anak boleh la membaca.. akak-akak yang membaca novel sekali dengan aku ni sume ada anak kecik... sekian..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 Doa:

cheq sue dieyha said...

saya pn minat sgt andai itu takdirnya,bc 2,3x pn mmg x puas rasanya.cuma kdg2 terbawak emosi tu ke alam realiti,hehehe :)

noradzlina.kamdani said...

blm pernah baca hasil nukilan beliau. akan dicuba. kak lin sejak 3 bln ni dok jejak baca buku2 karya norhayati ibrahim sbb nk tgk trend penulisan dia..so far banyak gak yg dh baca la...antaranye
setiap jumaat
murni kasih
sakitnya sayang
dari kerana mata
sambal kerang najwa
biar aku menangis
yg len2 xingat la...

cikbedahlaser said...

cheq sue.. btol2... baca byk kali pon still nangis leleh2 lagi...auwwwww
tp tgh baca lafazkan kalimah cintamu.. sy kureng sikit..


kak lin.. sy kan x taw nape kureng skit dgn N.B... smua sbb ade satu buku die editing teruk...uhuhuhuhu salah ejaan dan susunan ayat terabur.. amboiii kritik... mcm penulis tersohor je kan. hahha

Cik Honney said...

ANDAI ITU TAKDIRNYA sye bca byk kali dh...mmg xbosanlah..setiap kali bc mesti nangis ler.....huhuhuhu...

Followers

Mari tinggalkan jejak anda di sini.. nanti saya gi rumah awak lak..