Klinik (kerajaan) Kesihatan Seri Kembangan......

gambar fail

salam isnin..
mood cuti dalam kepala lagi nih...
sape yang masih cuti?
memang over ko..
owhh cikgu...patut la cuti..
uhuhuhuhuhuhu


pagi ni...
aku telah mengambil keputusan untuk ke Klinik KERAJAAN Kesihatan Seri Kembangan
masa datang baru pukul 8++...8.05 kot...
nombor giliran adalah 1021
dan nombor pada tangan aku adalah 1077...
itu untuk pendaftaran je ye kawan-kawan...

pukul 9.17 ke 9.07 baru dapat bagi kad coklat tu kat Puan Pendaftaran linik...
jumpa doktor bilik no.1
perut pulak daripada tadi buat hal..
toilet pulak ade 2 pintu je..
rebut la dengan ibu-ibu mengandung dan pesakit lain yang nak amik sampel air kencing tu...
aduhhh
toilet pulak tak de kunci...
aduhhh lagi...
aku sendal dengan penyapu yang ade dalam toilet tu je..
aku rasa memang tu la fungsi penyapu tu..

sampai giliran aku...
aku pun cerita la masalah aku pada doktor...
sangat bersyukur dapat doktor perempuan..
owhh...
tapi aku lupa pulak nak cerita masalah telinga aku....
ahahahahahha
kang banyak sangat pulak penyakit nak cek...

dapat ubat cucuk tuttttt dan ubat henti darah...
owhhh.....

minggu depan datang buat pap smear...
korang tahun ni dah buat pap smear?
aku baru pertama kali nak buat...
owhhhh....
sangat teruk..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 Doa:

noradzlina.kamdani said...

thn ni dh buat..thn depan plak
kdg2 nek rimas nk buat pap smear ni..akk tgk doc atau nurse br akk membuatnye...

ciK mOt ©™ said...

salam...
saya pernah sekali p klinnik ni...
tu pun tersilap p klinik masa dok balakong dulu, nak wat buku merah...

kedua, saya pun dah buat pap smear...
takdelah sakit sangat pung...hehehe

PUANSTOBERI said...

Alamakk mak mak...
Kak Reen blum buat pap smear lagi.. cena..? cena?? cena??

cikbedahlaser said...

tak pernah wat..jadi x taw perasaan nye..
adakah sakit atau adakah sedap.. ahahahahahhaahhaha
minggu depan kalau period ni dh berenti boleh lah pergi...

cik mot.. camne leh tersilap?? kt balakong ade klinik ibu n anak x?

cikbedahlaser said...

jom pergi buat..jom..
amik TO...
time off... x pon amik cuti je..
kerajaan tak de half day..bak kata boss...

Anonymous said...

may i know the address of the clinic kesihataan kerajaan @ seri kembangan? cannot find... where is it?

cikbedahlaser said...

cik anon...
here the no phone...
1. Poliklinik Komuniti Seri Kembangan

Petaling
Selangor

Tel: 03-8945 5929
Fax: 03-8945 1225

and also the maps for the klinik...

http://www.google.com.my/maps?q=klinik+kesihatan+seri+kembangan&fb=1&gl=my&hq=klinik+kesihatan&hnear=Seri+Kembangan,+Selangor&ie=UTF8&hl=en&view=map&cid=2811336071750739171&iwloc=A&ved=0CBkQpQY&sa=X&ei=_eUGTcONIIjBkAWD3smaDQ

Followers

Mari tinggalkan jejak anda di sini.. nanti saya gi rumah awak lak..